Arriba Ànima, la segona peça del disc “Flamenco Mediterráneo” de Carlos Coronado
Ànima és una peça que ens suggereix els colors i la màgia de l’hora blava. Forma part de l’experiment del disc Flamenc Mediterrani, que consisteix en evocar el paisatge mediterrani i empordanès a través dels pals flamencs més característics. Es tracta d’una obra apassionada, malenconiosa, nocturna… És l’anvers del disc.
Oda a la Primavera i Ànima són dues cares de la mateixa moneda; mentre que l’anterior single ens ubica en un paisatge diürn i en una animositat infantil, Ànima ho fa en un paisatge nocturn i ens parla de sentiments molt més adults i complexos.
En l’aspecte tècnic, la peça està basada en el compàs de Soleá por Bulería, però les harmonies pertanyen més al camp del tango argentí i al jazz. Aquesta peça ve acompanyada de palmes per Marc López i Pere Martínez.
Podeu saber-ne molt més a la seva pàgina web.