Aquesta setmana hem estat fent proves de so per un enregistrament de piano que farem a finals de d’agost.
Categoria: Novetats
Treballant amb el grup Hormigón!
Aquesta setmana hem estat treballant amb el grup Hormigón. Un projecte de rock en format “Powertrio” amb Fonso Castillo, Pedrito Martínez i Marc Marquès.
Editant el treball de David Poblete Trio
Aquesta setmana ja estem editant el treball de David Poblete Trio. Us deixem un petit vídeo, on veureu per ordre, Andre Mallau, David Poblete i Manel Vega
Ja tenim el videoclip de Gazpacho & Cobla Bisbal Jove – Un velero llamado libertad
“Un velero llamado liberta”, el tema que els Gazpacho & Cobla Bisbal Jove van enregistrar a El Local, Estudi de Gravació, ja té el seu videoclip!
Vídeo Making Off de la gravació de Belle Rose Jazz Quartet a El Local
Una molt bona experiència tenir a músics amb tant talent a El Local! Belle Rose Jazz Quartet en acció!
El Combo Papayero també grava a El Local
Properament més informació…
Belle Rose Jazz Quartet grava a El Local
El quartet de Jazz “Belle Rose Jazz Quartet” ha gravat a el Local, estudi de gravació, el seu nou treball “Introducing“.
El Local és ara també Aula de l’Escola Espai Jazz
A partir d’ara, el Local també funcionarà com a Aula de l’Escola Espai Jazz, sota la direcció de David Poblete.
La Bisbal Jove i Gazpacho enregistren el seu projecte a El Local
La Bisbal Jove i Gazpacho han passat per El Local a enregistrar el seu projecte conjunt. Les gravacions s’han fet amb el nostre estudi mòbil a l’Ateneu de Celrà, Girona,
La Blanes Brass Kintet grava a El Local
Properament més informació…
